AD ID TEMPORIS: Angela Glajcar

14 februari t/m 23 mei 2010

De Duitse kunstenares Angela Glajcar creëert een op maat gemaakte monumentale papiersculptuur aan het plafond van de moderne Sint-Anna-ten-Drieënkerk.

Angela Glajcar is een professionele en voltijdse kunstenares en tevens actief als docente in het hoger onderwijs. Ze geniet bekendheid in Duitsland en exposeerde ook in Nederland, Spanje en Italië. De première in België vindt plaats in de Sint-Anna-ten-Drieënkerk. De papiersculptuur wordt speciaal voor en op maat van de kerkruimte gemaakt. Voor de uitwerking en realisatie werkt Angela Glajcar samen met vrijwilligers van Anna3 vzw.

Workshops op aanvraag

Voor kinderen en jongeren organiseert ANNA3 in samenwerking met het Middelheimmuseum workshops voor kinderen en jongeren (geboren in het jaar 2000 of vroeger). Per workshop is het aantal deelnemers beperkt tot maximaal 15 deelnemers. Indien er niet meer dan 10 inschrijvingen zijn, gaat de workshop niet door.

Na een geleid bezoek aan de sculptuur van Angela Glajcar ga je zelf aan de slag met hetzelfde papier als het papier waarvan de sculptuur gemaakt is. De workshops worden gegeven door een gids van het Middelheimmuseum, maar vinden plaats in de Sint-Anna-ten-Drieënkerk in de Hanegraefstraat 1 te Antwerpen-Linkeroever.

• Woensdag 7 april 2010 van 13.30 tot 16 uur
  • Woensdag 14 april 2010 van 13.30 u tot 16 uur
  • Prijs per deelnemer: € 7 (inclusief alle materiaal)
  • Vooraf inschrijven via info@anna3.be (vermeld het aantal deelnemers en de datum van de workshop van je keuze.
  • www.anna3.be

Workshops voor verenigingen of scholen

U kunt ook voor uw vereniging of school workshops boeken via info@anna3.be. De datum daarvoor wordt in onderling overleg bepaald. Per workshop is het aantal deelnemers beperkt tot maximaal 15 deelnemers. Indien uw groep of klas groter is dan kunnen we twee gidsen inschakelen om parallel twee workshops te organiseren.

De kostprijs per workshop van 15 deelnemers bedraagt € 70. Hierin is alle materiaal inbegrepen.

Meer info via info@anna3.be.

Voor dit project werkt ANNA3 samen met het Middelheimmuseum. Het project is erkend als een Middelheimproductie.